Vizitky
Konečně jsem se i já zmohl a mám vlastní vizitky. Když na mě někdo chtěl kontakt, radši jsem si bral kontakt na něj s tím, že se mu ozvu atd., pokud trval na kontaktu na mě, tak sem prohlásil něco typu „vizitky se připravují, napíšu vám to na kus papíru atd.“ S tím je teď konec!
Na JuniorInternet jsem chtěl mít vlastní vizitky, ale nějak se to nestíhalo, resp. vzpoměl jsem si začátkem tohoto týdne:-) Moje zaváhání briskně dohnal Tomáš Balog, který mi špičkově zpracoval design vizitek i moje logo, které na nich je. Jeho dílo dokonala firma CityPrint, se kterýma jsem během dvouminutového hovoru vyřešil vše, co bylo pořeba pro tisk vizitek, zaslal návrh + komentář mailem a během půl hodiny jsem dostal jen mail, že už se to tiskne a ať zašlu adresu, na kterou to mají obchodním balíkem zaslat. Vše završila Česká Pošta, která mi dnes zásilku v pořádku doručila.
Pokud tedy někdo potřebujete vizitky (a nejen to), neváhejte kontaktovat Toma a CityPrint, určitě budete spokojeni:-)
Pro ty, kteří vizitku ode mě nedostanou kvůli tomu, že se fyzicky nevídáme či z jiných důvodů, můžete si to vynahradit pohledem zde:
(pokud se vám to zdá trošku roztřepané, tak to je díky kompresi JPG, aby se to rychle načítalo, realita je jiná;-) ).
Na JuniorInternetu se mimo jiné setkáte ještě s vizitkami EFEKTIV.cz, které taktéž můžete dostat z mých rukou:-)
skejtis Said,
Březen 31, 2006 @ 14.46
Tady se nema si nekdo zamiloval do Kraji:)
Kubaiss Said,
Březen 31, 2006 @ 20.55
to já se svyma doma vyrobenýma vizitkama můžu jit zahrabat hluboko do země
kraja Said,
Březen 31, 2006 @ 21.56
Ten vulgarni formular narazejici na me nesmyslama jsem vymazal, nejsem sice Radek Hulan, abych to tu cenzuroval a spoustu kritickych prispevku tu taky zustava, ale co je moc, to je prilis. Ani bych se nedivil, kdyby to byl prave ten, kdo do zahraj.cz rejpal a „naboural“ ho. K tomu, jak si za „hack“ zahraj.cz muzu ja, tak na nikoho to samozrejme nechcu svadet, ale jestli teda nekdo vypustil ty udaje, tak to byl Jirin, ne ja, ja to jen resil a vyresil. Takze nechapu, jak si za to muzu sam. Rad si s timto clovekem svoje „sympatie“ vyresim osobne, muj mail je na vizitce vyse – michal (at) kraja.net .
To, kolik toho o programovani a designu vim muze posoudit jedine ten, pro koho jsem neco delal a ten pro koho sem neco delal dobre vi, ze sam neprogramuji ale velim teamu ktery programuje a programuje spickove, vetsinu zakazek ktere jdou preze me dela ols.cz a ja s danym clovekem jen jednam. Takze to, jak vidim/nevidim do programovani je uplne vedlejsi, zakaznik dostane sluzbu se kterou je naprosto spokojen.
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 0.15
fakt nejsi Radek Hulan, protoze to je osobnost ceskeho internetu znama po cele CR!!! Jako podle mne ses lama ( tlusta a oskliva jako cesta do prace ) a neumis delat vubec nic… staci se kouknout do sekce: moje weby :DD a co tam je? zahraj.cz – prodano a dalsi hoaxy.. pokud najdu web, tak to je sice tvuj ale je to dmntni wordpress takze zase to neni tvoje prace takze proste si jenom hrajes na velkyho ale pritom ses malej jako tvuj mozek a tvoje pero..
klidne to smaz, je miliarda proxyn takze se neboj… ja se z tvych stranek jen tak nevyparim
Jiří Tvrdek Said,
Duben 1, 2006 @ 9.53
Kašli na něj. Je to ubožák, stejně jako jsou v populaci 4 % homosexuálů, je v populaci zákonitě i spousta ubožáků.
Doporučuji ubožákovi, ať se jde hádat s dalšími ubožáky na diskuzní fóra novinek. Třeba se mu povede napsat něco tak ubohého, aby mu za to další ubožáci mohli dávat hlasy.
kraja Said,
Duben 1, 2006 @ 15.22
Takovi ubozaci jako autor tohoto prispevku, kteri se neumi ani podepsat me nemuzou urazit. Na svem blogu pisu to co me prijde zajimave a nikoho to nenutim cist. No a co ze pouzivam wordpress? Vadi ti ze ho pouziva kazdej? A co treba windows nebo pocitac? Prispevek si napsal z woken a kvuli tomu ses dement, protoze wokna pouzivaj vsichni? Ja nejsem programator a ani se za nej nikde neprezentuju, sluzbu programovani stranek poskytuji, ale to neznamena ze ji musim delat sam. Ja osobne delam JEN servery a ti, kterym je instaluji/spravuji sou spokojeni, stejne tak ti, pro ktere muj team vytvoril weby ci design jsou spokojeni. Servery ktere spravuji v souctu odbavuji pres 50tis uip/24hod a docela mi to staci. Pomlouvat dokaze kazdej, ale jak vidim, tak podepsat se k prispevku je na tebe moc, asi me tezko urazis, kdyz nedokazes ani to malo. Hitlera taky zna kazdej cech stejne jako Hulana, dle tvyho nazoru je tedy dobrej i Hitler… Nikdo nemuze byt bez odpurcu, skoda ze ten muj odpurce se nedokaze ani podepsat…
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 17.40
a k cemu Ti bude ty dmnte, ze se podepisu? zmensis okruh z 1 000 000 ktery te nenavidej na 100 000??? Takze odpovim na reakci nejakyho buzika Jiří Tvrdek ( osobne myslim si, ze to je kraja s jinym nickem aby si myslel: jo sem buh, vymyslel sem 2 prezdivky!!!Tedka radsi budu reagovat k Kraja pac mne nebavi ztracet cas s nejakou homokladou
Krajo… nejdriv rikas, jakej ses machr na programovani ( viz vizitka .. ostatne to, ze sedis u PC je poznat jak vypadas… ale budiz ) a tedka uz blejes cosi o rizeni.. ja v tom budu pokracovat a vyleze z tebe otazka: co to je PHP… Pro vsechny pripady odpovim: precti si php.com aby si se vyvaroval zbytecnym otazkam!! nemam nic proti wordpress ale proti lidem tveho typu, ktery melou sracky o tom, jaky sou joo masteri v programovani a stejne jediny na co se zmusou je nejakej template:P
kraja Said,
Duben 1, 2006 @ 17.46
Jeste me pri ceste metrem na autobus napadlo, ze vlastne autor techto kritickych prispevku povazuje za blbce provozovatele blogu typu marigold.cz, dgx.cz, kalenda.info atd. Protoze ani jeden z nich nema vlastni blogovaci system, z cehoz lze usoudit neco o inteligenci provokatera. A rad bych jeste dodal, ze i kdybych nejaky vetsi web pro nejakeho zakaznika delal, tak bych ho delal jmenem firmy, ktera mi ho zadala.
A vzhledem k tomu ze jsi sem pridal prispevek, tak na nej rovnou zareaguji taky. Ukaz mi, kde o sobe pisu neco ve smyslu ze sem master v php. UKAZ! Na vizitce mam sluzby ktere zajistuji na profi urovni a zakaznikovi jde o sluzbu, ne o to, kdo ji dela. Zakaznika zajima, jestli mu web funguje, ne to, jestli sem ho delal ja nebo nekdo komu sem to zadal.
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 18.17
nechces jit do vlady??? Takovou okecavavavou odpoved, ktera je UPLNE vytrzena z kontextu sem snad jeste nevidel
Nicmene k takovymu blbymu ubozakovi muzu rict jenom to: koukni se na vizitku viz webprogamming a sekce: moje weby kde mas jenom wordpress takze tim myslim, ze jsem odpovedel na tu tvoji demenci..
mimochodem: diky za zpestreni dne viz tvoje sekce: http://blog.kraja.net/…tecni-relax/ :D :D :D :D :D nechces tem holkam ukazat fotku? Mimochodem, jak byla velka ta virivka ( jestli se tam jeste nekdo vesel )
kraja Said,
Duben 1, 2006 @ 18.27
Ukaz mi ten clanek kde pisu ze sem master v php a nezakecavej to. Toto je muj blog a zminuju tady to, co chci, sekce moje weby je kategorie ve wordpressu zahrnujici clanky na tema moje weby, toto je blog, ne seznam nejakych referenci, takze mi celkem neni jasne co jsi pod timto linkem cekal. Co se tyce fotky, tak se stykam s pomerne dost lidma a zatim sem az asi na dve vyjimky nemel problem. Jinak pokud te zajima velikost vyrivky, neni nic jednodussiho nez se do ni zajet podivat.
Kubaiss Said,
Duben 1, 2006 @ 18.59
bože, takovýhle lidi mám nejradši. kritizují druhý a sami nic neumí.
když říkáš že kraja neumí php, tak ty potom asi budeš mistra světa v php. ukaž nám tvoje reference a pak se uvidí, kdo co umí. a prosím nezakecej to něčim jinym. diky
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 19.01
takovy lidi jako ty mam fakt nejradsi… tebe doma maminka nenaucila, ze se dospelym neskace do reci??? mimochodem, kazdy ma pravo na svuj vlastni nazor at to umi nebo ne takze drz tu tvoji hubu a az ti bude 13+ tak se bav
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 19.03
proc si mne smazal ten clanek, kde pisu o tomhle:
http://blog.kraja.net/…tecni-relax/
ze mas holkam poslat fotku aby videli, jaky ses tlusty prase
a ze sem se zeptal, jak velky to bylo jestli se tam vesel nekdo jinej nez tvoje prdel
Kubaiss Said,
Duben 1, 2006 @ 19.04
tebe doma maminka nenaucila, ze se dospelym neskace do reci???
kdo komu skáče do řeči?? já teda ne. a pokud jsi dospělý, tak ale mentálně zaostalý.
az ti bude 13+ tak se bav – to mi bylo už hodně dávno
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 19.20
mas stesti, ze mi mama rikala, ze se nemam smat dementnim lidem takze radsi se s tebou bavit nebudu… na otazky sem odpovedel.. tedka cekam, az si zase das nick kraja a odpovis na to, na co sem se ptal
Kubaiss Said,
Duben 1, 2006 @ 19.21
nick kraja si nedám, protože kraja nejsem. kraja mě ani nezná
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 19.24
normalne i kdyz te neznam myslim si, ze ses slusnej kokot ale nic.. muj (asi) posledni komentar k tobe…
Jiří Tvrdek Said,
Duben 1, 2006 @ 19.39
looool: Nejsem žádnej buzík jak říkáš. Neschovávám se za anonymitu a nedštím kolem sebe síru. Vůbec nechápu smysl tvého počínání, dělá ti to snad dobře? Ventiluješ ze sebe osobní frustrace prostřednictvím klávesnice?
Jestli trávíš celý den takhle, je mi tě líto.
Kdyby ses se stejnou vervou pustil do něčeho užitečného, byla by tvoje existence alespo�? přínosná.
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 19.52
a ty ses prinosnej cim? ze umis vymyslet uz 2 prezdivky?
Jiří Tvrdek Said,
Duben 1, 2006 @ 19.57
Jsi chudák a je mi tě líto, vážně. Sorry, nebudu už s tebou ztrácet čas.
Ostatním doporučuji to samé. Jediná možnost, jak se vyhnout srážce s blbem, je obejít ho. A to velikým obloukem.
loooool Said,
Duben 1, 2006 @ 19.58
:))))))
ja budu jenom rad, kdyz mi nebudes psat krajo pod jinym nickem a odpovis konecne na otazku
kraja Said,
Duben 1, 2006 @ 21.05
Tak jsem tu. Takze v prve rade bych rad ujasnil par veci. S kubaissem nemam nic spolecnyho a prakticky se nezname (mozna jsme spolu jednou dvakrat psali na icq, ale mozna si to pletu). Jiri Tvrdek vubec nevim kdo je (mozna s nim denne diskutuju ale znam ho pod prezdivkou, jeho web mi nic nerika). Vystupuju tady VYHRADNE jako kraja, pod zadnou jinou prezdivkou. (verit mi to samozrejme nemusis, ale to uz je tva vec). Druha vec, proc jsem prestal reagovat – byl jsem v autobuse na ceste z Prahy do Brna a dal sem si trosku sloficka, navic psat z mobilu delsi prispevky neni nic moc, takze sem si to nechal az ted na PC. Nesouhlasim s jirim tvrdkem v tom, ze se nemam s tebou bavit, ja si myslim, ze pokud ma nekdo nejakej nazor, tak neni duvod ho s nim prokonzultovat:-) Co se tyce vyjadreni nazoru, souhlasim s looool, kazdej ma pravo vyjadrit svuj nazor, ale myslim, ze se da vyjadrit i slusne. Co se tyce toho co tu napsal looool ke smazani komentare, tak s vyjimkou toho prvniho sem zadnej dalsi nesmazal. A pokud koukam dobre, tak ja ho tam teda vidim a reagoval sem na neho v tomto komentari: http://blog.kraja.net/o-me/vizitky/#… .
loooool Said,
Duben 3, 2006 @ 11.51
takze… sem tu delsi dobu nebyl nicmene reaguju jeste k ty virivce.. myslis si, ze s oblicejem viz: http://blog.kraja.net/…nt/kraja.jpg mas sanci dostat nejakou holku???
k veci.. je sice krasny, je kkubas nebo jak se mu nadava skoro neznas, nicmene furt te zna lip nez mne tudiz je jasny, ze se te bude zastavat.. koneckoncu ja si sem muzu privest xx kamosu ( to ty nemas, kdyz misto do hospy chodis sam do virivky) nebo nejaky spammersky skupiny ( par znam z funthom ) takze by nebyl problem ti tu udelat bordel, ze by si to mazal tejden
Mne je uplne jedno, ze si si dal „sloficka“ mne to je u prdele ty tvoje vymluvy.. proste si se bal a tak si se musel psychicky pripravit na odpoved… tot moje odpoved
je sice krasny, ze se mnou souhlasis ale je mi to celkem u zadnice ;)
nicmene byl bych rad, kdyby si reagoval k hornimu prispevku
kraja Said,
Duben 3, 2006 @ 12.56
muzes mi rist ke kterymu hornimu prispevku mam reagovat? to, jestli mam nebo nemam holku a jestli mam sanci dostat nebo nemam sanci dostat celkem neni tvuj problem.
do virivky chodim jednou tydne a uz ne pomerne dlouho sam, akorad snad nemusim na to tema psat clanek. O tom kdo chodi a nechodi do hospody bych taky dost polemizoval, ja tam sem v prumeru tak dvakrat tydne a docela mi to staci, stejne jako mi staci mnozstvi kamosu ktery mam, o kterych ty taktez nemas nejmensi poneti, protoze nemam duvod o nich psat na blogu.
Jestli „sloficka“ povazujes jako vymluvu abych se psychicky pripravoval na odpoved, tak to ses teda fakt peknej debil, protoze v tom pripade ja povazuju to, zes prispevek napsal az ted povazuju za to, ze se psychicky pripravujes na odpoved celkem 2326 minut, ja 67 minut. takze se da rist, ze ty se bojis 37,7164 krat vice nez ja:-D je bezvadny, kdyz nekdo jako ty nahrava na to, aby na neho clovek utocil vlastnima zbranema, to opravdu sveci o jeho inteligenci…
loooool Said,
Duben 3, 2006 @ 14.44
:DDDDD dalsi sileny sracky!! Ja nerikam, ze neni tvoje vec jestli mas nebo nemas holku kazdopadne ja na 100% vim, ze nemas a dlooouho mit nebudes.. mozna rada-zajdi do slepeckyho domova a tam si vyber tu, ktera nebude videt do konce roku protoze kdyby zacala videt behem par mesicu, tak by si s ni moc dlouho nevydrzel… no spise naopak
jj k ty vyrivce… to je uplne jasny, ze tam chodis sam, protoze sloni vyrivky neexistujou;) a o tech kamosich mam poneti.. existujou jenom v tvy hlave nebo sou tvymy kamosi, dokavad te neuvidej ale ok!! mysli si to dal.. treba budes stastnejsi
a k sloficku.. pochop, ze to se chovas, jako namyslenej debil ;)
kraja Said,
Duben 3, 2006 @ 15.45
takze odpoved ti trvala pres dve hodiny, takze dyl jak me i se slofickem. jak je to mozne? podle toho ze sem se vyspal v autobuse soudis, ze jsem debil? Debil tu ses spis ty. Co se tyce holky, tak ted mam uz treti mesic jednu slecnu a oba jsme maximalne spokojeni. Nevim, jak muzes podle jedne fotky usuzovat jakej su. A narozdil od tebe sem aspon fotku ukazal, ty radsi ani ne:-D Anebo patris mezi ty ignoranty kteri davaji na libimseti cizi fotky:-D
V zivote si me ani nevidel tak nevim co se do me seres, ze nejses muj kamos ty neznamena, ze zadny nemam:-D za to takovej pako jako ty jich ma jiste hodne:DDDDD
Vis co se mi libi? Ze si se zacal tady srat s programovanim, do teto chvile si mi neukazal kde pisu ze sem programator a ja nevim co, tak ses radsi prehoupl na muj xicht protoze to samozrejme nikde napsany neni, takze ted se seres do neceho jinyho:-D
loooool Said,
Duben 3, 2006 @ 20.27
:DDDD takze od shora.. neumis pocitat… koukni se na casy ja to psal v 14.44 a ty v 12.56 takze to asi tezko budou 2 hodiny.. dalsi dukaz, ze ses totalne vypatlanej
Ehm.. ta tvoje holka.. myslim, ze myslis tvoji ruku.. no jeste by si nebyl spokojenej .. nemusis ji premlouvat ;)
jak muzes vedet, ze te neznam? ze kolem tebe ( brna ) nechodim kazdej den?
s tim programovanim meles sracky.. nejdriv tady pises jakej ses webprogammer a pak jenom ze vlastnis firmu takze stfu a to doslova
kraja Said,
Duben 3, 2006 @ 20.37
Dve hodiny sem myslel odhadem a daleko to k nim nema, nebudu se tu tahat o minuty. A ted ti odpoved zase trvala kolem 4 a pul hodiny, takze asi se fakt bojis:)
Myslim ze svoji ruku nemyslim, ale o to se s tebou tahat nebudu.
S tim programovanim ti minimalne potreti pisu, abys me ukazal, kde pisu, jakej su extra webprogrammer. ukaz me to! stale jsi to nikde neukazal, kde pisu, jakej sem programator, tak mi to ukaz!
loooool Said,
Duben 3, 2006 @ 22.43
o ty 2 minuty se tahat budu pac ty si psal, ze to je pres 2 hodiny a ne skoro 2 hodiny takze stfu
o ty ruce se s tebou hadat budu protoze to je pravda
s tim programovanim.. asi ti koupim brejle… precti si znova, co sem psal
„s tim programovanim meles sracky.. nejdriv tady pises jakej ses webprogammer a pak jenom ze vlastnis firmu takze stfu a to doslova“
snad uz ti to dojde
kraja Said,
Duben 4, 2006 @ 7.13
Po ctvrte se ptam KDE PISU ZE SEM WEBPROGRAMMER?
Nejsem loooool Said,
Duben 4, 2006 @ 12.24
Zdravím tě Krajo, na začátek píšu že nejsem „loooool“ který sem píše, sice mám stejnou IP ale je to jen proto, že tato IP je pro celou školní síť, asi jsi pochopil že s ním chodím do školy nicméně k věci. Mám tu možnost že znám vás oba, takže za prvé, sdílím stejný názor jako loooool ale určitě bych to sem nepsal vulgárně to zaprvé, zadruhé se mi líbí tvůj přístup diskutovat o tom, proč sem vůbec někdo píše a uráží tě. loooool není žádný spammer jen vyjadřuje svůj názor trochu horkokrevně, tebe znám z internetu ale osobně jsem tě nikdy neviděl. Ale proč sem vůbec píšu. Nelíbí se mi tvůj přístup jak prezentuješ svoji osobu, prezentuješ se jako programátor a tím ty, jak sám v diskuzi přiznáváš nejseš. Viz. třeba zmíněný vizitky, ty žádnou firmu nemáš, takže vizitkami prezentuješ jenom sebe a když si tam píšeš webdesign a webprogamming tak rozumně uvažujícímu člověku dojde, že to co tam píšeš sám nabízíš a sám děláš. Promi�? ale to že to dělá třetí osoba nebo dokonce team tak to trochu kecáš ne??? Tak tam napiš něco jako vedoucí orgranize nebo něco podobného ale takhle to prostě vyznívá špatně!!! Ve svém profilu píšeš že po dělání nějakých programu jsi přesedlal na programování webových stránek, z toho rovněž usuzuju že umíš programovat, v tomto vláknu to ale vyvracíš. Místo nesmyslného nadávání at už ze strany loooool nebo tebe, by jsi měl říct čemu se skutečně věnuješ a jaké technologie ovládáš (prostě co umíš), pokud si myslíš že tohle psal loooool nebudu se s tebou hádat, ale snad budeš natolik rozumný aby jsi na tento příspěvěk reagoval. Díky
loooool Said,
Duben 4, 2006 @ 13.12
lepe bych to nerekl.. mozna bych do toho nasazel nadavky… krajo tvoje otazka je zodpovezena
kraja Said,
Duben 4, 2006 @ 13.26
Ahoj, dik za tvuj nazor, pokusim se zareagovat. Co se tyce programovani a sekce o me. Zezacatku sem se snazil o programovani v mrkvosoftim VB jak tam pisu, pojem „programovani“ je tam v souvislosti s webem pouzit nevhodne, to mate pravdu oba. Zezacatku jsem se ucil php (html samozrejme umim), naucil sem se nejake zaklady, pripojeni do db, vlozeni dat a tam sem skoncil. Kdyz sem pred rokem zakladal tento blog, tak sem svoje znalosti v php jeste rozvijel a v te dobe byl taky psany ten text o me. Pak ale prisly servery, ktere me bavily mnohem vice, navic byl clovek na servery v ols.Cz potreba, takze volba byla jasna a programovani sem prakticky zapichl, nove veci se neucim, ty co znam vyuzivam velice prilezitostne, teoreticky se tedy da rist, ze programovat umim, ale tomuto ja programovani nerikam.
Co se tyce firmy, ja osobne zadnou nevlastnim, od zacatku tu rikam ze jak design, tak programming nedelam ja. Tyto veci dela ols.Cz kde mimo jine delam ty vyse zminene servery. Pokud nekomu kdo chce server dam vizitku, tak hned vidi, ze kdyz bude chtit treba web, muze se na me obratit take. Pokud je spokojen se serverem ci necim obdobnym co ma ode me, tak rad vezme i neco dalsiho, protoze uz me zna a vi jestli se sluzbou byl spokojen.
Kdyz ted koukam na tu vizitku, tak me napada, ze si skutecne nekdo muze myslet, ze dane sluzby delam ja osobne, protoze je to napsane pod mym jmenem jako kdyby tam bylo napsane treba primo programator, priznam se ze to me predtim ani nenapadlo a nebylo to tak zamysleno.
Co se tyce technologii ktere ovladam a zvladam, co, jak a pro koho delam atd. – pripravuji na toto tema clanek, takze vice brzy.
Diky za tvuj nazor, nadavani z obou stran nema vyznam, nicmene ja si nezacal. A nadavat komukoli kvuli xichtu mi prijde pod urovni lidi s nezanedbatelnou inteligenci, i kdybych vypadal sebeblbeji, tak je to myslim vec kterou ovlivnit moc nemuzu. Stejne tak me prijde nevhodne narazet na muj zivot co se tyce vztahu. Dik za slusny vyjadreni tvyho nazoru a doufam, ze zareagujes na to co sem ted napsal ja. Ja zareaguji vecer z domu, napsani tohoto komentare z mobilu me dost zmohlo;-)
Nejsem loooool Said,
Duben 4, 2006 @ 14.37
Díky za příspěvek, v podstatě k němu nemám co dodat snad jen to, že nadávání ze strany looool nebylo zas až tak na místě, ale tu jeho ideologii jak se prezentuješ sdílím taky, díky že jsi to uvedl na pravou míru.
kraja Said,
Duben 4, 2006 @ 15.02
Ja dekuju za upozorneni na chybu, vecer jak budu doma udelam update na aktualni verzi v sekci o me:-)
kraja Said,
Duben 4, 2006 @ 17.17
Provedl jsem drobny update http://blog.kraja.net/kdo-jsem/ , nekdy az bude cas to prepisu cele….
loooool Said,
Duben 5, 2006 @ 0.26
no vydite… ja si vyjimecne odpustim nadavky… a ze by jich bylo dost, po tom, co sem cetl co jsi psal a je to vse hotovo… tohle mohlo bejt hned a bylo by to.. nicmene jak je videt, nekdo nebere kritiku :/
kraja Said,
Duben 5, 2006 @ 9.40
Kritiku bere, ale nebere nadavky…
skejtis Said,
Květen 27, 2006 @ 22.46
Boze boze kraju nechapu proc tu resis neakyho „zmrda“ ,co te buzeruje dle me je to GAY,protoze jinak si nedokazu vysvetlit proc hodnoti a kritizuje tvuj vzhled,tj prece ciste tva vec.Pochybuju ze ten dement holku ma spis je to neakej zoufalec co se snazi nabalit kolika.Loool radci si zajdi do bordelu a dej pokoj.